Franczyza

Franczyza Livio

Jak otworzyć sklep spożywczy
i sprawić żeby osiągał zyski

Zapewne dostrzegasz wokół siebie sieci sklepów agresywnie zapełniających rynek. Zastanawiasz się jak działają, i co sprawia, że z powodzeniem prosperują w tych niełatwych dla handlu detalicznego czasach? Odpowiedź jest prosta - większość z nich opiera swój biznes na przynależności do sieci Franczyzowych, takich jak Livio.

Ale co to właściwie jest?

 

Franczyza Livio jest formą współpracy między franczyzodawcą (PSH Livio S.A.) i franczyzobiorcą (placówka handlowa) ułatwiającą bezpieczne i rentowne funkcjonowanie na rynku FMCG.

Livio udostępnia „Know How”, markę, umowy handlowe, zapewnia dostawy, marketing. Ponieważ działa w imieniu dużej grupy sklepów jest w stanie wynegocjować dla nich korzystne warunki handlowe nieosiągalne dla placówek handlowych działających w pojedynkę.

Franczyzobiorca z tytułu podpisanej umowy franczyzowej za każdy sprzedany produkt objęty umowami handlowymi Livio dostaje dodatkowe wynagrodzenie.

"Klienci chcą robić zakupy w nowoczesnych sklepach, z pełnymi półkami, oferujących zróżnicowany także pod względem cen asortyment, cenią sklep za promocje, a za lojalność chcą być wynagradzani. Takie wymagania trudno spełnić w pojedynkę, łatwiej działając w grupie. Franczyza pomaga właścicielowi w spełnieniu oczekiwań klientów i wzmocnieniu pozycji jego sklepu wobec konkurencji. Ten aspekt jest szczególnie ważny w sytuacji wciąż dynamicznego rozwoju sieci dyskontowych."

Barbara Mikusińska-Ozdobińska
redaktor naczelny magazynu handel

 

Organizujemy dla Ciebie spotkania z innymi kupcami podczas których możesz wymienić doświadczenia oraz nawiązać nowe kontakty.

Twoi klienci są zadowoleni zniskich cen, szerokiego asortymentu, programu lojalnościowego, atrakcyjnych konkursów.

Twój sklep jest rozpoznawalny dla klientów i dystrybutorów. Marka Livio podnosi wiarygodność sklepu.

Realizując umowy, powiększasz swoje przychody i zwiększysz rentowność sklepu.

Systematycznie negocjujemy dla Ciebie umowy z producentami i dostawcami.

Systematycznie organizujemy akcje promocyjne dla Twoich klientów.

Gwarantujemy Ci umowy około handlowe z preferencyjnymi warunkami. Generujesz zyski nie tylko z obrotu ale również z realizacji tych umów.

Gwarantujemy Ci współpracę z mocnym dostawcą o ogólnopolskim zasięgu.

Nasza franczyza jest uszyta na Twoją miarę. Przygotowaliśmy ofertę dla każdego, małego sklepu osiedlowego i hipermarketu.

Aranżacja Twojego sklepu uwzględnia najnowsze standardy merchandisingu a wygląd standardy identyfikacji Livio.

Nie jesteśmy wirtualni. Możesz liczyć na pomoc opiekuna sieci, który podczas regularnych wizyt będzie służył radą i pomocą w szerokim zakresie.

Oferujemy Ci markę własna w preferencyjnych cenach.

Zapewniamy bezpłatne oprogramowanie IT dla Twojego sklepu.

Uzyskasz dostęp do bazy najlepszych dostawców oraz pełnej oferty asortymentowej sklepu.

Obawiasz się utraty niezależności, przerażają Cię koszty wdrożenia.
U nas to Ci nie grozi!
 

Ty jesteś właścicielem i zarządzasz swoim sklepem.

Przystąpienie do franczyzy nie wiąże się z dodatkowymi kosztami z tego tytułu.

Kosztowne modernizację nie są konieczne.

Śpisz spokojnie, bo umowa nie jest obarczona absurdalnymi karami.

 
Co wyróżnia Livio
spośród innych rozwiązań tego typu?

Model franczyzowy

Rozwiązanie które Ci proponujemy zbudowali kupcy, którzy znają i rozumieją Twoje problemy, którzy zrzeszyli się w silną grupę w celu zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku. Jest to franczyza stworzona przez kupców dla kupców. Wiąże się to z unikalnym na polskim rynku podejściem do detalistów. Wiemy, że stworzyliśmy coś wyjątkowego, biznesowo jest to rozwiązanie wygrana-wygrana, ale franczyza Livio to nie są tylko umowy handlowe, to też przyjaźnie nawiązane z innymi kupcami i pracownikami sieci.

Elastyczne pakiety franczyzowe

Franczyza nie musi oznaczać uciążliwej inwestycji. Nie jest ważne czy posiadasz mały sklep na osiedlu, hipermarket czy zaczynasz od początku. Przygotowaliśmy trzy pakiety franczyzowe, które umożliwią nam współpracę niezależnie, w jakiej pozycji się aktualnie znajdujesz.

Livio Ekspres

sklepy o powierzchni sprzedażowej minimum 50 m2 z podstawowym asortymentem artykułów spożywczych

Livio Market

sklep z samoobsługową salą sprzedażową o powierzchni minimum 80 m2, z pełnym asortymentem produktów spożywczych

Livio Top

sklep z samoobsługową salą sprzedażową o powierzchni minimum 120 m2, z pełnym asortymentem produktów spożywczych. W tej formule sklep otrzymuje „pakiet startowy”. Zapewniamy również oprogramowanie i wyposażenie IT.

"Livio równa się partnerstwo w biznesie. Żadna, choćby najtwardsza franczyza nie powinna wiązać detalistów umową, w której aż roi się od kar i kruczków prawnych. Sieć Livio tego nie robi. Jej atutem nie do przecenienia jest również silny partner, zapewniający ogólnopolską dystrybucję na najwyższym poziomie – Grupa Kapitałowa Specjał."

Grzegorz Szafraniec
redaktor naczelny wiadomości handlowych

 

Dynamiczny marketing

Dajemy Ci narzędzia do walki z konkurencją. Systematycznie wydajemy bezpłatną gazetkę z kolportażem i plakaty okolicznościowe, organizujemy akcje promocyjne i zakupowe, konkursy z nagrodami, loterie z reklamą w mediach ogólnopolskich, dostęp do kanałów muzycznych z reklamą produktową. Posiadamy własny program lojalnościowy.

Wizualizacja sklepu

Pomożemy zadbać o wizerunek Twojego sklepu zgodnie z obowiązującymi standardam Livio.

Marka własna

Ponad 300 produktów marki własnej. Szeroka gama asortymentu, w tym słodycze, napoje, kawa, karmy dla zwierząt i inne. Program Nice Price pozwala sprzedawać produkty w dyskontowych cenach.

Solidny dostawca

Grupa Kapitałowa Specjał Sp. z o.o., która jest jednym z liderów na rynku usług dystrybucyjnych w Polsce Posiada 14-centrów dystrybucyjnych, 15 tys. pozycji asortymentowych oraz z ponad 500 umów handlowych.

Jeszcze Cię nie przekonaliśmy?
Sprawdź co mówią o nas Ci którzy już nam zaufali

"Od 2012 roku działamy w ramach Polskiej Sieci Handlowej LIVIO. Dostęp do szerszego i bardziej wyszukanego asortymentu, pozwala nam odnaleźć i zagospodarować nisze, niewykorzystane przez naszych dyskontowych i marketowych konkurentów. Umowy jakie Sieć negocjuje dla nas zdecydowanie poprawiają nasze dotychczasowe warunki zakupowe u dystrybutorów a co za tym idzie możemy zaoferować naszym klientom produkty w jeszcze bardziej konkurencyjnych cenach. Atutem sieci jest brak jakichkolwiek opłat za przynależność do niej. Profesjonalna obsługa koordynatorów i kadry zarządzającej, liczne szkolenia podnoszące nasze kwalifikacje, pomoc w wizualizacji wewnętrznej jak i zewnętrznej sklepów, darmowe ologowywanie punktów handlowych, plakaty promocyjne podnoszą konkurencyjność naszych placówek na trudnym i wymagającym rynku fmcg."

Ewa Grześ, Katarzyna Wardak
ZAKŁAD HANDLOWO-PRZETWÓRCZY ROGALIK S.C.

"Wybierając ten szyld kierowałem się dotychczasowym siedmioletnim doświadczeniem we współpracy z siecią. Mam do niej pełne zaufanie. Nie ma opłaty franczyzowej mogę liczyć na pomoc w każdej dziedzinie mojej działalności, zarówno handlowej jak i informatycznej. Wszystkie moje sklepy pracują w systemie Hipermarket, który wraz z potrzebnymi urządzeniami otrzymałem od sieci. Program ten pozwala mi z jednego miejsca centralnie zarządzać poszczególnymi placówkami. Mam także możliwość uczestniczenia w szkoleniach organizowanych przez dział szkoleń Livio. Jak wszyscy właściciele sklepów cenię sobie niezależność, a współpraca z PSH Livio mi to zapewnia..."

Marcin Mańczak

 
Jak przystąpić?