Franczyza Livio
Otwórz własny sklep Livio i zwiększ swoje zyski!
Zapewne dostrzegasz wokół siebie sieci sklepów agresywnie zapełniających rynek. Zastanawiasz się, jak działają i co sprawia, że z powodzeniem prosperują w tych niełatwych dla handlu detalicznego czasach? Odpowiedź jest prosta – większość z nich opiera swój biznes na przynależności do sieci Franczyzowych, takich jak Livio.
Franczyza Livio jest formą współpracy między franczyzodawcą (PSH Livio S.A.) i franczyzobiorcą (placówka handlowa) ułatwiającą bezpieczne i rentowne funkcjonowanie na rynku FMCG.
Livio udostępnia „Know How”, markę, umowy handlowe, zapewnia dostawy, marketing. Ponieważ działa w imieniu dużej grupy sklepów jest w stanie wynegocjować dla nich korzystne warunki handlowe nieosiągalne dla placówek handlowych działających w pojedynkę.
Franczyzobiorca z tytułu podpisanej umowy franczyzowej za realizację serwisów objętych umowami handlowymi Livio dostaje dodatkowe wynagrodzenie.
„Klienci chcą robić zakupy w nowoczesnych sklepach, z pełnymi półkami, oferujących zróżnicowany także pod względem cen asortyment, cenią sklep za promocje, a za lojalność chcą być wynagradzani. Takie wymagania trudno spełnić w pojedynkę, łatwiej działając w grupie. Franczyza pomaga właścicielowi w spełnieniu oczekiwań klientów i wzmocnieniu pozycji jego sklepu wobec konkurencji. Ten aspekt jest szczególnie ważny w sytuacji wciąż dynamicznego rozwoju sieci dyskontowych.”
Model franczyzowy
Rozwiązanie które Ci proponujemy zbudowali kupcy, tacy jak Ty, którzy zrzeszyli się w silną grupę w celu zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku. Zbudowany przez nich model, dzięki realnemu doświadczeniu i zaangażowaniu naszych pracowników, jest stale rozwijany i dostosowany do potrzeb naszych franczyzobiorców, a oferowane przez nas rozwiązania zapewniają równe korzyści obu stronom. Wierzymy, że naszą rolą jest kreowanie sprzyjających warunków rozwoju dla naszych franczyzobiorców, dawanie im możliwości, pokazywanie najlepszych rozwiązań a nie narzucanie twardych warunków.
Elastyczne pakiety franczyzowe
Franczyza nie musi oznaczać uciążliwej inwestycji. Niezależnie od tego czy posiadasz mały sklep na osiedlu, hipermarket czy zaczynasz od początku. Przygotowaliśmy cztery pakiety franczyzowe, które umożliwią nam współpracę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Livio Ekspress
Sklepy o powierzchni sprzedażowej minimum 50 m2 z podstawowym asortymentem artykułów spożywczych. W pakiecie Livio Ekspress oferujemy wsparcie marketingowe, korzystne warunki handlowe, indywidualne wsparcie i opiekę koordynatora.
Livio Market
Sklep z samoobsługową salą sprzedażową o powierzchni minimum 80 m2, z pełnym asortymentem produktów spożywczych. W pakiecie Livio Market zapewniamy również wsparcie marketingowe, korzystne warunki handlowe, indywidualne wsparcie i opiekę koordynatora.
Livio Top
Sklep z samoobsługową salą sprzedażową o powierzchni minimum 120 m2, z pełnym asortymentem produktów spożywczych. W tej formule sklep otrzymuje również to co w powyższych formatach oraz „pakiet startowy” wraz z oprogramowaniem IT.
Market Plus
Sklep z samoobsługową salą sprzedażową o powierzchni minimum 150 m2, z pełnym asortymentem produktów spożywczych. Zapewniamy to co w pakiecie Livio Top rozszerzone o dofinansowanie reklamy, zwiększone retro.
„Livio równa się partnerstwo w biznesie. Żadna, choćby najtwardsza franczyza nie powinna wiązać detalistów umową, w której aż roi się od kar i kruczków prawnych. Sieć Livio tego nie robi. Jej atutem nie do przecenienia jest również silny partner, zapewniający ogólnopolską dystrybucję na najwyższym poziomie – Grupa Kapitałowa Specjał.”
Dynamiczny marketing
Dajemy Ci narzędzia do walki z konkurencją. Systematycznie wydajemy bezpłatną gazetkę z kolportażem i plakaty okolicznościowe, organizujemy akcje promocyjne i zakupowe, konkursy z nagrodami, loterie z reklamą w mediach ogólnopolskich, dostęp do kanałów muzycznych z reklamą produktową. Posiadamy własny program lojalnościowy.
Wizualizacja sklepu
Pomożemy zadbać o wizerunek Twojego sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami Livio.
Solidny dostawca
PPHU Specjał Sp. z o.o., jest jednym z liderów na rynku usług dystrybucyjnych w Polsce Posiada 29 oddziałów hurtowych, ponad 22 tys. pozycji asortymentowych oraz ponad 550 umów z producentami. Obsługuje ponad 23 tys. klientów.
„Od 2012 roku działamy w ramach Polskiej Sieci Handlowej LIVIO. Dostęp do szerszego i bardziej wyszukanego asortymentu, pozwala nam odnaleźć i zagospodarować nisze, niewykorzystane przez naszych dyskontowych i marketowych konkurentów. Umowy jakie Sieć negocjuje dla nas zdecydowanie poprawiają nasze dotychczasowe warunki zakupowe u dystrybutorów a co za tym idzie możemy zaoferować naszym klientom produkty w jeszcze bardziej konkurencyjnych cenach. Atutem sieci jest brak jakichkolwiek opłat za przynależność do niej. Profesjonalna obsługa koordynatorów i kadry zarządzającej, liczne szkolenia podnoszące nasze kwalifikacje, pomoc w wizualizacji wewnętrznej jak i zewnętrznej sklepów, darmowe ologowywanie punktów handlowych, plakaty promocyjne podnoszą konkurencyjność naszych placówek na trudnym i wymagającym rynku fmcg.”
„Wybierając ten szyld kierowałem się dotychczasowym siedmioletnim doświadczeniem we współpracy z siecią. Mam do niej pełne zaufanie. Nie ma opłaty franczyzowej mogę liczyć na pomoc w każdej dziedzinie mojej działalności, zarówno handlowej jak i informatycznej. Wszystkie moje sklepy pracują w systemie Hipermarket, który wraz z potrzebnymi urządzeniami otrzymałem od sieci. Program ten pozwala mi z jednego miejsca centralnie zarządzać poszczególnymi placówkami. Mam także możliwość uczestniczenia w szkoleniach organizowanych przez dział szkoleń Livio. Jak wszyscy właściciele sklepów cenię sobie niezależność, a współpraca z PSH Livio mi to zapewnia…”
Formularz zgłoszeniowy
Wypełnij formularz poniżej i dołącz sieci.